کد خبر : 207944
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 20:58

آغاز به کار نخستین جشنواره روستایی و عشایری در قزوین

آغاز به کار نخستین جشنواره روستایی و عشایری در قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجری برگزاری جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این جشنواره از روز گذشته به مدت چهار روز و همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به روی علاقه مندان باز خواهد بود. رضا نباتی افزود: اولین جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین با هدف

آغاز به کار نخستین جشنواره روستایی و عشایری در قزوین

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجری برگزاری جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این جشنواره از روز گذشته به مدت چهار روز و همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به روی علاقه مندان باز خواهد بود.

رضا نباتی افزود: اولین جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین با هدف معرفی ظرفیت و توانمندی‌های روستاها در حوزه‌های گردشگری، تولید مواد غذایی و کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی کشاورزی به همراه معرفی بازی و موسیقی های محلی در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: این در حالی است عشایر کوچ نشین استان نیز حضوری فعال در این جشنواره خواهند داشت و با برپایی سیاه چادرها، سطح توانمندی ها و محصولات تولیدی، دامی و کشاورزی خود را نیز به معرض دید عموم علاقه مندان قرار می دهند.

به گفته بیاتی، اجرای بازی های بومی و محلی، موسیقی سنتی، معرفی آثار تاریخی و مکان های گردشگری به همراه پایکوبی اقوام از برنامه های شاد و جانبی جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین خواهد بود.

مجری برگزاری جشنواره روستایی و عشایری استان قزوین خاطرنشان کرد: ۱۹ بخش به همراه ۱۴ ایل عشایری استان قزوین ظرفیت، توانمندی و محصولات خود را در بخش های گردشگری، کشاورزی، دام و طیور، آثار تاریخی و صنایع تبدیلی طی مدت چهار روز به معرض دید عموم شهروندان قرار می دهند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح