کد خبر : 208015
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 22:08

تداوم بارش‌های شدید رگباری قزوین تا دوشنبه

تداوم بارش‌های شدید رگباری قزوین تا دوشنبه

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: باتوجه به گذر امواج تراز میانی جو تا اواسط هفته آینده درکنار بارش‌های رگباری احتمال تگرگ و وزش بادهای لحظه‌ای شدید وجود دارد. کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به فصل بها و رشد ابرهای همرفتی بارش‌ها

تداوم بارش‌های شدید رگباری قزوین تا دوشنبه

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: باتوجه به گذر امواج تراز میانی جو تا اواسط هفته آینده درکنار بارش‌های رگباری احتمال تگرگ و وزش بادهای لحظه‌ای شدید وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: باتوجه به فصل بها و رشد ابرهای همرفتی بارش‌ها به صورت محلی از شدت و گسترش بیشتری برخوردار خواهند بود و به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از حضور در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کرده و رانندگان لغزنده بودن جاده‌ها را مد نظر داشته باشند.

وی عنوان کرد: به لحاظ دمایی برای امروز افزایش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.

آخوندی گفت: با فعالیت سامانه بارشی در شب گذشته ۱۱.۳ میلیمتر بارش در بوئین زهرا و ۵.۶ میلیمتر در قزوین به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: کمترین میزان دمای استان بامداد امروز با ۸ درجه در آوج و بیشترین میزان دما هم ظهر دیروز با ۳۰ درجه در آبیک به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین ۱۲ و ۲۹ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح