کد خبر : 207878
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 16:28

” منطقه مجازی” باید در دستور کار سه ماهه اول سال آینده شهرداری کرج قرار گیرد

” منطقه مجازی” باید در دستور کار سه ماهه اول سال آینده شهرداری کرج قرار گیرد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت:مدیریت شهری باید در سال۱۴۰۲ از یک منطقه مجازی، ارتقاء و به شش منطقه مجازی در مناطق شهرداری کرج دست یابد. علیرضا رحیمی محمودآبادی در نود و پنجمین جلسه رسمی با بیان اینکه مدیریت شهری در دوره گذشته منطقه۹ را به عنوان شهرداری مجازی اعلام

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت:مدیریت شهری باید در سال۱۴۰۲ از یک منطقه مجازی، ارتقاء و به شش منطقه مجازی در مناطق شهرداری کرج دست یابد.

" منطقه مجازی" باید در دستور کار سه ماهه اول سال آینده شهرداری کرج قرار گیرد

علیرضا رحیمی محمودآبادی در نود و پنجمین جلسه رسمی با بیان اینکه مدیریت شهری در دوره گذشته منطقه۹ را به عنوان شهرداری مجازی اعلام کرده بود، اظهار داشت: امروزه شهر مجازی به عنوان راهکار بی بدیل حل مشکلات شهری مورد توجه بسیاری از شهروندان، شهرسازان و مدیران شهری واقع شده است که مدیریت شهری موظف است در سه ماهه اول سال۱۴۰۲ در دستور کار قرار دهد.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه شورا در تشریح اهداف تشکیل منطقه مجازی اظهار داشت: محاسنی شهرداری مجازی(الکترونیک) دارد که شهرداری کرج باید به آن توجه ویژه نماید، تسریع در انجام کار ارباب و رجوع، کاهش هزینه ها، استفاده از امکانات فنی و IT در جهت خدمت رسانی،ایجاد رفاه و امنیت،عدالت اجتماعی،کاهش بوروکراسی و فساد اداری و همچنین کاهش ترافیک شهری که به دغدغه شهروندان کرج تبدیل شده است از جمله محاسن این طرح است.

رحیمی اضافه کرد: مدیریت شهری باید درخصوص منطقه مجازی با توجه به زیر ساخت های مناسب موجود تا پایان خرداد ماه سال۱۴۰۲ پنج منطقه  شهرداری از جمله مناطق ۸-۷-۵-۴و۱ اقدام و از یک منطقه مجازی به شش منطقه مجازی ارتقاء دهد.

 

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح